۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85588796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تحلیلگران صهیونیست: ارتش شجاعت اظهار نظر درباره جنگ غزه را ندارد

تهران-ایرنا- تحلیلگران رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست های نخست وزیر این رژیم تاکید کردند که ارتش شجاعت اظهار نظر درباره اثرات مخرب جنگ غزه را ندارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «عوفر شیلح» پژوهشگر صهیونیست نوشت که ارتش این رژیم شجاعت نظر دادن درباره آثار سوء جنگ در غزه را ندارد و در نتیجه این امر، نظامیان کشته و ساکنان شمال(سرزمین های اشغالی) ناامید می شوند، اسرایی که زنده باقی ماندند در حال از دست رفتن هستند و مساله مهم تر این است که به سمت هیچ هدفی حرکت نمی کنیم.

این شبکه صهیونیستی همچنین به نقل از «عمیت سیجال» یکی دیگر از تحلیلگران نظامی رژیم اسرائیل نوشت: اوضاع در محور «نتساریم» بسیار خطرناک است و طی هفته گذشته، ۸ نظامی اسرائیلی کشته شدند و رهبران دستگاه امنیتی خواهان رویکرد امنیتی جدید هستند.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: افسران ارشد ارتش خطاب به نتانیاهو اعلام کردند که در تمامی میادین و جبهه ها گرفتار شده اند و اکنون زمان آن رسیده که تصمیمات راهبردی اتخاذ شود.

پیش از این،« یسرائیل زیو» ژنرال ذخیره و رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که این رژیم هیچ راهبردی در جنگ غزه ندارد.

زیو افزود: مشکل اینجاست که ما مثل یک کشتی‌ هستیم که موتور آن خراب شده و بدون هدف خاصی با جریان باد حرکت می‌کنیم.

یائیر لاپید رئیس احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی نیز پیشتر در پیامی اعتراف کرده بود که این رژیم توان ادامه جنگ را ندارد.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود ۱۱ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در بخش های مختلف این منطقه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha