۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85588798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جولان سارقان سیم برق در شمال فلسطین اشغالی

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۵
کد خبر: 85588798
جولان سارقان سیم برق در شمال فلسطین اشغالی

تهران- ایرنا- حملات کوبنده حزب الله سبب فرار ساکنان شمال فلسطین اشغالی شده و زمینه را برای دزدان اسرائیلی برای قطع سیم های برق منطقه و فروش آن فراهم کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از اوضاع ناگوار شمال فلسطین اشغالی خبر داده و به سرقت های صورت گرفته به علت متروکه شدن این مناطق اشاره کردند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در بخش خبری خود از موج سرقتی خبر داد که شهرک های شمال فلسطین اشغالی و در مرز با لبنان با آن روبرو هستند و اینکه این مناطق به علت جنگ متروکه شده است.

بر اساس گزارش این رسانه، به جای اینکه ساکنان «کریات شمونه» در استخرها غوطه ور شوند، تنها دزدان در این مکان هستند. سارقی از ساکنان حیفا به همراه فرد دیگر به این منطقه وارد شده و اقدام به قطع سیم های برق منطقه کرده تا با فروش آنها، پول زیادی به جیب بزند.

این منبع صهیونیستی افزود: این مورد به موارد دیگری از سرقت افزوده می‌شود که تبهکاران با توجه به خالی شدن الجلیل از سکنه، به آن روی آورده اند.

از سوی دیگر، «الموگ بوکر» تحلیلگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونستی گفت: طی سالیان زیادی، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس جدول برنامه های ساکنان جنوب را مشخص می کرد و هم اکنون «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله است که برنامه ساکنان شمال را تعیین می کند. اگر تغییری در اوضاع رخ ندهد، اوضاع فاجعه باری در این منطقه رقم خواهد خورد.

این درحالی است که چند روز قبل نیز «ایتان داویدی» رئیس شورای شهرک صهیونیست نشین «مرگلیوت» گفت که حزب الله مدتهاست بر این شهرک احاطه دارد اما بر شمار نظامیان در این منطقه افزوده نشده است.

به گفته وی، شمال سرزمین های اشغالی و شهرک مرگلیوت متروکه شده است.

داویدی پیش از این نیز اعلام کرده بود: آنچه در شمال اسرائیل رخ می‌دهد، مایه ننگ است. کابینه به احدی در شمال کمک نمی‌کند. هنگامی که با چمدان‌ها به مدت یک هفته، یک ماه و یا دو ماه در انتطار پایان جنگ هستید، این بسیار ناامیدکننده است، مردم اینجا خسته و کلافه شده‌اند، نه به این دلیل که از خانه خود دور هستند، بلکه به این دلیل که هیچ اطمینان و افق روشنی درخصوص زمان پایان جنگ وجود ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha