هوای خنک در بیشتر مناطق خراسان رضوی ماندگار است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش دمای هوا از دیروز جمعه، در استان آغاز شده و از شدت گرما در اکثر نقاط استان کاسته شده است و از امروز، شنبه نیز این روند ادامه دارد که انتظار می‌رود هوای به نسبت خنک به ویژه در ساعات شب در اغلب مناطق استان تا پایان هفته ماندگار باشد.

زهرا آهنگرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کاهش دمای هوا در کلانشهر مشهد نیز به گونه‌ای خواهد بود که دمای روزانه هوای این شهر از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری بین ۲۷ و ۲۸ درجه و دمای هوای شبانه آن بین ۱۲ تا ۱۴ درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: کماکان در نیمه جنوبی و شرقی استان خراسان رضوی افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر به پدیده جوی غالب استان پیش بینی می شود که گاهی با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه می شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۷ تا ۳۲ درجه در نوسان بوده که بیشینه دمای هوای امروز مشهد با چهار درجه کاهش دما نسبت به روز گذشته به ۲۸ و کمینه دمای هوای مشهد با سه درجه کاهش دما نسبت به دیروز به ۱۴ درجه می‌رسد.

آهنگرزاده افزود: فریمان با کمینه دمای هوای هشت درجه و شهرستان‌ سبزوار با بیشینه دمای هوای ۳۷ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha