۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 85588994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جابجایی حدود پنج میلیون تن کالا از همدان به نقاط مختلف کشور

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: چهار میلیون و ۸۲۱ هزار تن کالا طی پنج ماهه سال جاری از مبادی این استان به سایر نقاط کشور جابجا شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته یک درصد رشد داشته است.

مهرداد آهکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عمده کالاهای حمل شده استان همدان در مدت یاد شده مربوط به انواع کالاها شامل سیمان، گندم، سیب زمینی و سایر محصولات کشاورزی، کنستانتره سنگ آهن، گندله و انواع فرآورده های نفتی بوده است.

وی اضافه کرد: برای حمل این میزان بار ۲۹۷ هزار و ۳۸۲ بارنامه صادر شده که صدور بارنامه در این مدت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۹۵ هزار و ۴۶۸ بارنامه بوده، رشد یک درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان ادامه داد: مرداد ماه سال جاری یک میلیون و ۲۲۱ هزار تن کالا جابه جا شده که ۱۳ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است.

آهکی گفت: ۱۰۱ شرکت حمل و نقل با بیش از ۲۲ هزار راننده باری و ۱۵ هزار ناوگان سنگین باری در این استان فعال هستند.

اجرای ۱۸۰ کیلومتر روکش آسفالت  ️

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۱۸۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد و گفت: هدفگذاری امسال اجرای ۲۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرای روکش آسفالت تا پایان فصل کاری در استان ادامه خواهد داشت، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۱۰ کیلومتر در راههای شریانی و اصلی، ۳۸ کیلومتر در راههای فرعی و ۳۲ کیلومتر در راههای روستایی استان همدان بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است. ️

آهکی عنوان کرد: هم اکنون ۴۸ گروه پیمانی بهسازی و روکش آسفالت در سطح راههای استان همدان مشغول فعالیت هستند که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته بتوانیم بیش از تعهد سال در سطح راههای استان بهسازی و روکش آسفالت انجام دهیم. ️

وی یادآور شد: سال گذشته بالغ بر ۵۰۴ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در سطح راههای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان همدان اجرا شد و این در حالی بود که هدفگذاری وتعهد سال ۱۴۰۲ اجرای ۲۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت بود.

اخبار مرتبط