۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85589013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقه ملی «نقش خاتم» از نهم ربیع الاول آغاز می‌شود

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85589013
مسابقه ملی «نقش خاتم» از نهم ربیع الاول آغاز می‌شود

تهران- ایرنا- معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از آغاز مسابقه ملی نقش خاتم ۲ با محور قرار دادن ۴۰ حدیث درباره امام مهدی(عج) در روز جمعه ۲۳ شهریور مصادف با نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) خبر داد.

به گزارش ایرنا از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، حجت الاسلام محمدرضا نصوری امروز، شنبه ۱۷ شهریور با تشریح برنامه های سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت: این بنیاد در نظر دارد در راستای همگرایی بیشتر در برنامه‌های ملی محوریت مسابقه کتابخوانی امسال در همه استان‌ها کتاب نقش خاتم باشد و از دفاتر استانی انتطار می رود در تبلیغ و ترویج این مسابقه همت عالی داشته باشند.

وی مهلت شرکت در این مسابقه را تا ۲۱ مهر مصادف با هشتم ربیع الثانی، سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) اعلام کرد و گفت: صبحگاه مهدوی در مراکز نظامی و انتظامی با عنوان عهد سربازی از دیگر برنامه های این روزها خواهد بود.

مسابقه ملی «نقش خاتم» از نهم ربیع الاول آغاز می‌شود
حجت الاسلام محمدرضا نصوری، معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)

نصوری با اشاره به چاپ مجموعه پوستر دولت کریمه و تربیت مهدوی برای برگزاری نمایشگاه‌های مهدوی در مراکز فرهنگی و مساجد گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی بنیاد با هماهنگی انتشارات در استان‌ها، تهیه و تدوین ۱۰ جلسه سخنرانی مهدوی از نهم ربیع الاول تا هفدهم ربیع الاول با حضور اساتید و پخش زنده به همراه مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه های بنیاد خواهد بود که در فضای مجازی و با مسابقه‌ای از محتوای جلسات، طراحی شده است.

۱۰ گام منتظرانه در نشست های معرفتی

معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از تولید بسته محتوایی فرهنگی تبلیغی و ترویجی ویژه نهم ربیع الاول در قالب ویژه‌نامه امان خبر داد و گفت: برگزاری سلسله نشست‌های معرفتی ۱۰ گام منتظرانه در طول ۱۰ شب در ۱۰ مسجد شاخص استان از ۸ ربیع تا ۱۷ ربیع الاول با حضور اساتید بومی و اعزامی از قم برای این ایام پیش بینی شده است.

نصوری خاطرنشان کرد: اهتمام در رونق بخشی به دعای ندبه و برگزاری زیارت آل یاسین عصر جمعه در بقاع متبرکه، اجرای برنامه‌های مهدوی از قبیل نمایشگاه کتاب، سخنرانی بین خطبه‌ها، برپایی غرفه کودک مهدوی و تقدیر از فعالان مهدوی استان در نماز جمعه ۲۳ شهریور مصادف با نهم ربیع الاول، ارسال مجموعه تولیدی نماهنگ های مهدویت در قالب برنامه آخرین امید از دیگر برنامه های نهم ربیع خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha