عرب‌انصاری: ۱۳ آبان امسال با شرایط خاص مردم فلسطین و غزه گره خورده است

تهران- ایرنا- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: روز ۱۳ آبان امسال با شرایط خاص مردم مقاوم فلسطین و غزه گره خورده و باید موضوع استکبار ستیزی و مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی علنی‌تر و گسترده‌تر در میان حضور دانش آموزان و مردم تجلی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت «یوم‌الله ۱۳ آبان» صبح امروز (شنبه) با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت ۱۳ آبان و حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد مهدی عرب انصاری در این جلسه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی روز ۱۳ آبان را روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی مسلمانان نامیدند، گفت: این روز تاریخ ساز و سرنوشت ساز با ۳ حادثه بسیار مهم گره خورده است و یک روز مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت، درج و نقش آفرینی می‌کند.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: روز ۱۳ آبان که در مجلس شورای ملی روز «مبارزه با استکبار جهانی و استکبار ستیزی» نامیده شده، روزی است که ملت انقلابی و دانش آموزان عزیز و مسئولیت‌شناس این روز را به یک حماسه ماندگار و خلق یک حماسه تبدیل کردند، به گونه‌ای که ابعاد و شعاع جهانی پیدا می‌کند.

عرب انصاری یادآور شد: روز ۱۳ آبان امسال با شرایط خاص مردم مقاوم فلسطین و غزه گره خورده و باید موضوع استکبار ستیزی و مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی علنی‌تر و گسترده‌تر در میان حضور دانش آموزان و مردم تجلی پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha