۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85589022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان شمشیرباز زنجان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

زنجان - ایرنا - تیم شمشیربازی بانوان استان زنجان در رده سنی نوجوانان و جوانان روز شنبه به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان اصفهان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم اعزامی استان زنجان به مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور از جوانان و نوجوانان مستعد و با انگیزه تشکیل شده است.

در اسلحه اپه سونیا احمدی، مهسا جعفری، عسل علیاری، ستایا یگانگی و مهرانه ابام، در اسلحه فلوره تینا احمدی، شهربانو حاجعلیلو و هلیا حدیدیان و در اسلحه سابر عسل نوروزی به این رقابت ها اعزام شدند.

هدایت تیم اعزامی بر عهده فرزانه بیات و سرپرستی آن برعهده فاطمه جلیلی است.

این مسابقات از امروز تا ۲۲ شهریورماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

بانوان شمشیرباز زنجان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

رشته ورزشی شمشیربازی در استان زنجان از سال ۱۳۸۴ راه اندازی شده و در این سالها فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته است.

در زمان حاضر ۶۰ شمشیرباز در این استان ساماندهی شده اند که ۳۰ ورزشکار در بخش زنان و ۳۰ ورزشکار در بخش مردان در رده های سنی مختلف نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعال هستند و به مسابقات مختلف اعزام می شوند.

این هیات یک سالن تخصصی دارد که از معدود سالنهای های تخصصی در سطح کشور بوده و به همت و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان در اختیار هیات شمشیربازی قرار گرفته است.

هم اکنون سه ورزشکار شمشیرباز استان عضو تیم ملی کشور هستند.

استان زنجان در اسلحه اپه رتبه اول ایران را دارد و جزو پنج استان برتر کشور در رشته شمشیربازی به شمار می رود ولی در اسلحه های دیگر در استان زیاد کار نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha