۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85589025
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

همدان در ثبت سفارش کتب درسی چهارم کشور شد

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳
کد خبر: 85589025
همدان در ثبت سفارش کتب درسی چهارم کشور شد

همدان-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: این استان با ۹۳،۶۲ درصد ثبت سفارش کتب درسی برای دانش آموزان، رتبه چهارم کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رسول شیدایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ۲۷ خردادماه تاکنون حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار جلد کتاب به شهرستان ها، نواحی و مناطق استان ارسال شده است.

وی ادامه داد: صدور حواله سیستمی و توزیع کتب ابتدایی در مناطق بیست گانه این اداره کل از ۱۰ شهریور سالجاری در حال اجرا است و مدیران نیز می توانند از ۲۴ شهریورماه به استناد حواله صادر شده برای هر مدرسه، توزیع کتاب را بین دانش آموزان آغاز کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: صدور حواله برای مدارس متوسطه اول نیز از ۲۰ شهریور امکان پذیر است.

همدان در ثبت سفارش کتب درسی چهارم کشور شد

شیدایی افزود: به مدیران مدارس تاکید می‌شود کتب درسی در فضای ایمن و استاندارد نگهداری شود تا هیچ آسیبی نبیند و طبق شیوه نامه از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ شهریور در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: مدیران مدارس به استناد حواله صادرشده برای مدرسه که اطلاعات دانش آموزان در آن ثبت است کتب درسی را توزیع کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه تاکنون ۳۰۸ هزار و ۵۰۴ دانش آموز ثبت سفارش و خرید کتب درسی را قطعی کردند ادامه داد: حدود ۲۰ هزار دانش آموز نسبت به‌ ثبت سفارش و ثبت نام قطعی اقدام نکرده اند و لازم است پس از ثبت اطلاعات دانش‌آموزان در سامانه "سیدا" sida.medu.ir توسط مدرسه و تغییر وضعیت ثبت‌نام به قطعی، امکان ثبت سفارش کتاب‌های درسی را داشته باشند.

شیدایی تاکید کرد: دانش آموزانی که به هر دلیلی هنوز برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام نکرده اند، هر چه سریعتر با ثبت نام قطعی در یکی از مدارس نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند تا در ابتدای مهرماه و آغاز سال تحصیلی مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

۲ هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی یا مدرسه با ۳۲۴ هزار دانش آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در همدان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha