تکمیل پنج طرح توسعه ظرفیت‌های درمانی تامین‌اجتماعی استان مرکزی در دستور کار است

اراک - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تکمیل پنج طرح توسعه ظرفیت‌های درمانی تامین‌اجتماعی استان مرکزی در دستور کار است و با جدیت پیگیری می‌شود تا در پایان سال وارد مدار خدمتگزاری به مردم شود.

دکتر روح‌الله سهرابی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پنج پروژه درمانی شامل سه درمانگاه در بیمارستان‌های شازند، شهید چمران ساوه و شهرستان محلات و ۲ سالن انبار دارویی در بیمارستان چمران ساوه و شازند است.

وی بیان کرد: عملیات ساختمانی انبار دارویی در بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه با متراژ ۹۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و انبار دارویی شهرستان شازند با ۸۵۰ متر مربع و اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال به پایان رسیده و در حال تجهیز است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: عملیات اجرایی سه درمانگاه در بیمارستان‌های شازند، شهید چمران ساوه و شهرستان محلات طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

سهرابی اظهار کرد: پروژه درمانگاه تخصصی بیمارستان چمران به متراژ سه هزار و ۴۴۵ متر مربع با اعتبار اولیه یک‌هزار میلیارد ریال، پروژه درمانگاه تخصصی بیمارستان شازند با اعتبار اولیه یک‌هزار میلیارد ریال و متراژ سه هزار و ۳۵۰ مترمربع و درمانگاه تخصصی محلات نیز با اعتبار اولیه ۸۰۰ میلیارد ریال و متراژ ۲ هزار و ۵۵۰ مترمربع در حال انجام است که پیش‌بینی شده تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

سه مرکز بیمارستانی، یک پلی‌کلینیک تخصصی و هشت مرکز سرپایی در سطح استان مرکزی با به کارگیری یک‌هزار و ۵۹۲ نفر نیروی انسانی پزشک و پرستار وظیفه خدمت‌رسانی رایگان به مردم استان مرکزی را برعهده دارند.

جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی از ۷۵ درصد فراتر رفته و به بیش از یک میلیون و ۱۰۰ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha