استاندار: میزبانی از مسابقات آسیایی، مسیری برای معرفی ظرفیت‌های شهر جهانی یزد است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: میزبانی از بیست‌و ششمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا افتخاری بود که نصیب شهر یزد شد و مسیری برای معرفی ظرفیت‌های این شهر جهانی است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری یزد ، " مهران فاطمی " در بازدید از تمرین تیم شهداب با اشاره به میزبانی شهر یزد از بیست‌و ششمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا گفت: برای شهر زیبای ما باعث افتخار است که میزبان این دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا با حضور ۶ تیم خارجی و دو تیم ایرانی خواهد بود.

وی افزود: باید از باشگاه و مجموعه فرهنگی، ورزشی شهداب یزد و اداره کل ورزش و جوانان یزد تشکر کنم چرا که توانستند زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری این مسابقات به بهترین شکل و در تراز بین‌المللی در مدت زمان کوتاهی فراهم کنند.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با تاکید بر اینکه میزبانی شهر یزد افتخار بزرگی در سطح بین‌المللی است تصریح کرد: امیدواریم این رویداد بزرگ باعث معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهر یزد و ارتقای پتانسیل‌های ورزشی یزد و جمهوری اسلامی ایران شود.

فاطمی ادامه داد: همچنین امیدواریم شهر یزد همانند موفقیت‌هایی که در حوزه‌های دیگر دارد بتواند در رشته‌های گوناگون ورزشی به ویژه والیبال سرآمد باشد و افتخارات بزرگی کسب کند.
وی در خصوص حضور هواداران خاطر نشان کرد: امیدواریم همه هواداران پرشور یزدی و مردم عزیزمان برای تشویق و دیدن مسابقات تیم محبوب شهرمان شهداب یزد حضور پیدا کنند تا بتوانیم در زمین اختصاصی یزد افتخارات بزرگی رقم بزنیم.

بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ۱۸ تا ۲۵ شهریور با حضور ۸ تیم به میزبانی یزد برگزار می‌شود که از ایران شهداب یزد به عنوان میزبان و تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۲ در این مسابقات حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha