۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85589194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده فیفا از زیرساخت‌های باشگاه سپاهان بازدید کرد

اصفهان - ایرنا - «آندری واشکویچ» نماینده فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با هدف بازدید از زیرساخت‌های سپاهان اصفهان در این باشگاه ورزشی حضور یافت.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز شنبه اعلام کرد: نماینده فیفا پس از بازدید از آکادمی، مرکز فنی فوتبال و سایر زیرساخت‌های سپاهان، با مهدی آذربایجانی مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌ و گو کرد.

آذربایجانی در این دیدار به معرفی امکانات و فعالیت‌های باشگاه سپاهان در باره رشته فوتبال پرداخت.

وی همچنین با ارائه برنامه‌های سپاهان برای گسترش فوتبال، در راستای توسعه همکاری‌ها بین باشگاه سپاهان و دفتر نمایندگی فیفا از طریق فدراسیون فوتبال نیز اعلام آمادگی کرد.

نماینده فیفا از زیرساخت‌های باشگاه سپاهان بازدید کرد

واشکویچ نیز در این دیدار با تمجید از فعالیت‌های گسترده سپاهان در حوزه آکادمی و توسعه فوتبال، به بیان راهکارهای فیفا در زمینه پشتیبانی از باشگاه‌های پیشرو پرداخت.

وی در پایان روند پیشرفت باشگاه سپاهان در حوزه فوتبال و تیم ‌های پایه را مثبت و خوش‌بینانه قلمداد و برای سپاهان در مسابقات داخلی و بین‌المللی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایرنا، باشگاه سپاهان اصفهان دارای بیش از ۸۵ تیم و ۲ هزار ورزشکار در بخش مردان و زنان است.

ورزشگاه «نقش‌ جهان» اصفهان با ۷۵ هزار نفر ظرفیت بزرگترین ورزشگاه ساخته شده ایران بعد از انقلاب و یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور با قابلیت میزبانی بازی‌های ملی و بین‌المللی از زیر مجموعه‌های باشگاه سپاهان اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha