آب آشامیدنی شهر سی‌سخت فردا به صورت موقت قطع می‌شود

یاسوج - ایرنا -مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد گفت: آب آشامیدنی شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا فردا یکشنبه ۱۸شهریورماه به مدت ۹ ساعت قطع می شود.

محمود سپهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: این قطعی از ساعت هشت صبح تا ۱۷ عصر برای همه مشترکان آب شهر سی سخت خواهد بود.

وی بیان کرد: قطعی آب آشامیدنی مشترکان سی سخت به منظور اصلاح شبکه های آبرسانی و حذف یکی از گلوگاه های مهم هدر روی آب در این شهر پیش بینی شده است.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: با توجه به مزاحمت برخی درختان، عملیات اصلاحی زمانبر می شود و البته تلاش کارشناسان آب و فاضلاب انجام ترمیم در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود.

سپهرگفت: آب و فاضلاب شهرستان دنا ضمن تدارک آبرسانی سیار برای مراکز حساس و حیاتی و نیازهای ضروری مردم، از شهروندان تقاضا دارد مخازن ذخیره آب خود را بررسی و نسبت به ذخیره سازی آب لازم برای مصارف روزانه اقدام کنند.

وی با عذرخواهی از مردم و قدردانی از همراهی آنان برای انجام عملیات اصلاح، گفت:در طی انجام این عملیات اصلاحی قطعی و اُفت فشار آب رخ خواهد داد و توصیه می شود در بازه زمانی یاد شده مشترکان از دست کاری کنتور و تأسیسات آبی حذر کنند.

شهر سی‌سَخت مرکز شهرستان دنا در ۳۵ کیلومتری شمال غربی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha