۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85589241
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پل صاحب روضات در اصفهان به «گاباریت» و «تغییر ارتفاع» نیاز دارد

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: پل صاحب روضات به گاباریت (ارتفاع سنج) و همچنین تغییر ارتفاع نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، پل صاحب روضات یکی از پل های واقع شده در بزرگراه شهید خرازی در غرب کلانشهر اصفهان است که پنج ماه پیش افتتاح شد اما چندی پیش بدلیل برخورد چند کامیون‌ باری با آن خبرساز شد.

سرهنگ علی اصغر زارع روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پل صاحب روضات محاسن بسیاری دارد اما در کنار آن ها، این ۲ عیب و کمبود کوچک هم با نصب گاباریت و همسان‌کردن ارتفاع آن با دیگر پل‌های محدوده، برطرف شود.

وی تصریح کرد: نمی‌توان گفت که صاحب روضات برای عبور کامیون نیست زیرا براساس نیاز شهر و ساخت‌وساز، کامیون‌های باری به شهر وارد می شوند و ساعات عبور و مرور مشخصی دارند و نکات ایمنی معینی هم باید رعایت کنند.

رییس پلیس راهور اصفهان افزود: هر طرح ترافیکی که در کشور اجرا ‌می‌شود، ممکن است محاسن و معایبی داشته باشد که در این راستا پل صاحب روضات هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: این پل بخشی از مشکلات ترافیکی شهر اصفهان را برطرف می‌کند و مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی را به هم ارتباط می‌دهد.

به گزارش ایرنا، پل صاحب‌روضات به عنوان پروژه مشترک مناطق یک و ۹ شهرداری اصفهان با مبلغی بیش از ۵۰۳ میلیارد ریال در اوایل امسال به بهره برداری رسید.

با توجه به حجم تردد پل جهاد و خیابان‌های آیت‌الله اشرفی اصفهانی و آتشگاه، این پل به طول ۳۲ متر در ۲ لاین عبوری هر کدام به عرض ۹ متر احداث شد و بعنوان خیابان کمکی علاوه بر کاهش بار ترافیک این مسیرها، دسترسی غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی را تسهیل می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha