۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85589313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار تکواندوکار در زنجان سازمان دهی شده‌اند

زنجان- ایرنا - مدیرکل ورزش جوانان استان زنجان گفت: هم اکنون پنج هزار تکواندوکار در استان با دریافت بیمه ورزشی ساماندهی شده‌اند و برای کسب موفقیت‌ در عرصه‌های مختلف و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

به گزارش چه خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان با بیان اینکه هم اکنون ۲۲۰ مربی و ۱۷۰ داور در رشته تکواندو استان زنجان فعالیت می‌کنند، افزود: این موضوع بیانگر غنی بودن رشته تکواندو در استان است.

وی با بیان اینکه رشته تکواندو استان زنجان به لحاظ زیرساخت‌ها نسبت به گذشته تقویت شده است، اظهار داشت: هم اکنون ۲ سالن تخصصی به رشته تکواندو در شهر زنجان اختصاص یافته است و انتظار داریم تامین کننده ورزشکاران مورد نیاز فدراسیون در بخش قهرمانی باشیم.

این مسئول با بیان اینکه با انتخاب رئیس جدید هیات تکواندو استان زنجان رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود، ادامه داد: هنر رئیس جدید هیات این است که بتواند از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کند.

بازرگان با بیان اینکه هیات تکواندو استان زنجان قوی‌ترین هیات ها در سطح استان به شمار می‌رود، افزود: همین روند رو به رشد تکواندو استان باید ادامه یابد و در این میان نباید اختلافات به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌ها تبدیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه در فضای تعامل می‌توان به اهداف ترسیم شده دست یافت، ادامه داد: ساختمان هیات تکواندو استان به نام شهید عطایی نامگذاری شده است و همه باید با الگوگیری از آن شهید کمک کنند تا انتظارات فدراسیون محقق شود.

وی همچنین به کسب موفقیت‌های اخیر تکواندو در المپیک و پارا المپیک پاریس اشاره و خاطرنشان کرد: قطعا این الگوها نیز باید در استان اجرایی شود چون زنجان ظرفیت‌های زیادی در رشته تکواندو دارد و می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

در این مجمع، اصغر محمدی با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات تکواندوی استان زنجان انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha