آغاز پویش بوی ماه مهر در مازندران

ساری - ایرنا - مدیرکل بهزیستی مازندران از آغاز پویش" بوی ماه مهر" با هدف جذب مشارکت های مردمی برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد حمایتی و خدماتی در آستانه سال تحصیلی جدید خبرداد.

فریبا بریمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته، پویش بوی ماه مهر از امروز شنبه در شهرهای مختلف مازندران با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت آغاز شده است و اقشار مختلف مردم می توانند کمک های خود را به مراکز از پیش تعیین شده اهدا کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده ها به دلیل مشکلات مالی نمی توانند لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان را تهیه کنند، افزود: پویش "بوی ماه مهر" با هدف تهیه وسایل مورد نیاز دانش آموزان زیرپوشش بهزیستی مازندران آغاز شد و امید است با همکاری خیران و مردم دیار علویان، بتوانم صحنه های زیبایی از نوع دوستی را در سطح استان به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه مردم و خیران نیکوکار می توانند از طریق ادارات و مجتمع های بهزیستی در شهرستان ها و یا موسسات خیریه زیرپوشش بهزیستی استان نسبت به شرکت و اهدای کمک های خود، در این پویش اقدام کنند، تصریح کرد: خیران و اقشار مختلف مردم می توانند کمک‌های نقدی و هم غیرنقدی خود شامل اجناس و لوازم التحریر از جمله کیف، دفتر، خودکار، مداد رنگی، کفش و لباس مدرسه و ورزشی را به مراکز یاد شده تحویل دهند.

آغاز پویش بوی ماه مهر در مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: هدایای خیران و مردم مازندران پس از جمع آوری در بین دانش آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد حمایتی و خدماتی توزیع می شود.

بریمانی گفت که خیران و اقشار مختلف مردم می توانند کمک های نقدی خود را علاوه بر موسسات خیریه زیرپوشش بهزیستی مازندران، به شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت: ۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ بنام مشارکت های مردمی بهزیستی استان واریز کنند.

بهزیستی مازندران ۱۶۲ هزار خانوار با ۳۶۰ هزار نفر جمعیت را زیرپوشش دارد.

بهزیستی مازندران ۶۲ هزار معلول را زیرپوشش دارد و معلولان جسمی حرکتی با ۲۷ هزار نفر بیشترین تعداد معلولان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان را به خود اختصاص داده اند، این نهاد همچنین ۱۳ هزار معلول کم توان ذهنی، بیش از هفت هزار معلول نابینا و هفت هزار و ۴۳۰ معلول ناشنوا و کم شنوا، ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار روانی مزمن و ۷۳۰ معلول صوت و گفتاری را در مازندران زیرپوشش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha