۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85589390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: سند اقتصاد دانش بنیان استان الگویی برای کشور شده است

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: سند اقتصاد دانش بنیام این استان تبدیل به الگویی جامع برای سایر استان‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری» روز شنبه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت اظهار کرد: علاوه بر سند بالادستی، برش علمی اسناد اقتصاد دانش‌بنیان و سند چشم‌انداز تأمین آب استان بوشهر تصویب و اجرایی شده است.

وی بیان کرد: بوشهر به عنوان سومین اقتصاد ایران در تولید ناخالص ملی و نخستین استان در تولید سرانه درآمد کشور معرفی شده که این نشان از جایگاه ویژه استان در حوزه اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر ۱۰ تا ۱۲ سال آینده به اوج توسعه و پیشرفت می‌رسد که تلاش مدیران در این راستا بسیار حائز اهمیت و راهبردی است.

صفایی بوشهری با اشاره محور فعالیت اقتصادی استان بوشهر در محور اقتصاد دریا پایه اضافه کرد: این استان در عرصه آمایش منابع انسانی و سرزمینی جایگاه مهم و ممتاز دارد.

بیشتر بخوانید

امام جمعه بوشهر: برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در خارج از استان بوشهر پذیرفتنی نیست

خلیج فارس اثرگذاری فوق‌العاده‌ای در نظم نوین جهان دارد

هزینه‌کرد بیش از ۳۰۹ میلیارد تومانی سپاه برای رفع محرومیت از چهره استان بوشهر

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، شهید آیت‌الله رئیسی فوق‌العاده به حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم وقت می‌گذاشت و تمام تلاش آن در راستای رضایت‌مندی مردم بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خدمات‌رسانی صادقانه با تلاش شبانه‌روزی را از دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی برشمرد و گفت: این شخصیت برای رشد و حفظ نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کرد و در استان بوشهر نیز دستاوردهایی ارزشمند از خود برجا گذاشت.

صفایی بوشهری اظهار کرد: همه مدیران مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی خدمتگزار نظام اسلامی ایران محسوب می‌شوند و باید قدردان این عزیزان باشیم.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: وحدت، همدلی، همیاری با یکدیگر از ویژگی های مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بهمواره برای پیشبرد امور و تسریع در خدمات‌رسانی به مردم به همدیگر کمک می‌کنند.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در راستای تحقق مطالبات از اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی با با آرزوی موفقیت و سربلندی برای دولت چهاردهم و رئیس جمهور، آینده ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را درخشان پیش بینی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha