۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱:۴۶
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85589528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کهریزک دستگیر شدند

شهرری- ایرنا-  فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کهریزک که باعث وحشت شهروندان شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس شهرستان ری سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در بلوار بهشتی کهریزک بررسی موضوع سریعا در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: با حضور به موقع پلیس در محل درگیری و بررسی های لازم مشخص شد افرادی به دلیل نامعلومی با یکدیگر در حال نزاع بوده که ۳ نفر از عاملان اصلی نزاع توسط ماموران انتظامی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

طرهانی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: پلیس به منظور ایجاد امنیت اجتماعی مردم، با تمام توان خود به صورت شبانه روز پای کار است.

۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کهریزک دستگیر شدند

دستگیری جیب بر حرفه ای اطراف حرم حضرت عبدالعظیم
طرهانی گفت: با وقوع چند فقره جیب بری در هفته های اخیر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شده و با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، مشخصات سوژه مورد نظر را به دست آوردند.

وی افزود: متعاقب آن، ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در محدوده و داخل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز کردند تا این که در سیزدهم شهریور امسال سارق در حال زاغ زنی سوژه های خود مشاهده کردند.

طرهانی بیان کرد: متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد و در بازرسی از وی تعدادی مدارک شناسایی مسروقه و همچنین چند عدد کیف پول مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم که ابتدا منکر اتهامات خود بود، در نهایت به جرم خود مبنی بر جیب بری با استفاده از ازدحام محدوده حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع)و بازار اعتراف و عنوان داشت که تا پیش از دستگیری ۸ فقره سرقت و جیب بری را مرتکب شده است.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده قضایی برای متهم تشکیل و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha