دستگاه‌های اجرایی برتر چهارمحال و بختیاری در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

شهرکردـ ایرناـ دستگاه‌های اجرایی برتر استان چهارمحال و بختیاری در بیست‌وهفتمین جشنواره شهید رجایی انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری شامگاه شنبه در بیست‌وهفتمین جشنواره شهید رجایی گفت: براساس ارزیابی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری دستگاه‌های استانی دارای بالاترین امتیاز در گروه‌های ۶گانه و دستگاه‌های برتر در انجام اقدامات برجسته مشخص، انتخاب و معرفی شدند.

حمیدرضا منتظری تاکید کرد: ۱۱۷ واحد دستگاه ملی در چهارمحال و بختیاری استقرار و فعالیت دارند که می‌توانند در جشنواره شهید رجایی شرکت کنند.

وی افزود: امسال ۴۳ شهرداری و ۵۸ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری در شاخص‌های مرتبط با ارزیابی جشنواره شهید رجایی شرکت کردند.

منتظری به منتخبان دستگاه‌های اجرایی برتر استانی در گروه‌های ۶گانه اشاره و تصریح کرد: در گروه فرهنگی علمی و آموزشی علیرضا کریم‌زاده مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای، در گروه تولیدی و خدماتی حسین برزگر رییس سازمان جهاد کشاورزی، در گروه زیربنایی، توسعه و زیرساخت مدیرکل راه و شهرسازی، در گروه سلامت و رفاه اجتماعی مهشید سلیمانی مدیرکل بهزیستی، در گروه اقتصادی و مالی عزیزالله گنجی مدیرکل امور مالیاتی، در گروه بانک برگزیده فریبرز معصومی سرپرست شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری، در گروه شهرداری‌ها گرشاسب ریگی شهردار بروجن و در حوزه عمومی امنیت و قضایی سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی به‌عنوان مدیران و دستگاه‌های اجرایی برتر با کسب بالاترین امتیاز مشخص و معرفی شدند.

وی یادآور شد: در بین دستگاه‌های برتر در انجام اقدامات برجسته در محور کسب رضایت مردم عبدالله مختاری مدیرکل تامین اجتماعی، در محور تمرین و کسب رضایت مردم اسماعیل نژادحسینی مدیر فرودگاه بین‌المللی شهرکرد، در محور ایجاد اشتغال شهاب دانیالی سرپرست شعب بانک سپه، در محور بهبود محیط کسب‌وکار مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد، در محور پژوهش برتر در حل چالش‌های استان حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی، در محور جذب مشارکت‌های عمومی و خصوصی محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان، در محور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت علیرضا اصغرزاده مدیرکل بیمه سلامت، در محور اقدامات مؤثر در حفظ و توسعه سلامت اجتماعی علیرضا حیدری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، در محور تحقق شعار سال تهمتن عبداللهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و در محور حمایت از نوآوری در راستای به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» به‌عنوان برترین‌ها انتخاب و معرفی شدند.

منتظری اظهار داشت: همچنین در بین دستگاه‌های برتر در انجام اقدامات برجسته در محور عملکرد برجسته ماموریت‌های سازمان به‌طور مشترک محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد و ایرج کریمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به‌عنوان برترین‌ها معرفی شدند.

وی گفت: فرایند اجرایی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای بیست‌وهفتمین جشنواره شهید رجایی استان از بهمن‌ماه سال گذشته تا پایان تیرماه سال‌جاری بر مبنای داده و مستندات و در بستر سامانه انجام شد.

منتظری تاکید کرد: برای ارزیابی این دستگاه‌های اجرایی ۲۴ ارزیاب فعالیت داشتند که از این تعداد ۱۶ ارزیاب از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری و هشت ارزیاب از دستگاه‌های اجرایی استان بودند.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نیروی انسانی چابک و کارآمد و نخبگان جامعه در توسعه کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

غلامعلی حیدری شناسایی نیروی انسانی و رشد و ارتقای آنان را باعث تحول بسزایی در کشور اعلام و تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سه سال گذشته برای رفع مشکلات مردم از طریق میزهای خدمت نماز جمعه تلاش کردند.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف نعمت‌های زیادی از جمله تخصص، تحول کار جهادی وجود دارد که همدلی، وحدت و هم‌افزایی در رسیدن به اهداف را ممکن می‌کند.

حیدری تصریح کرد: رشد اقتصادی هشت درصدی، تولید جهشی و تکمیل و افتتاح بسیاری طرح‌های نیمه‌تمام از مزیت‌های دولت سیزدهم است که با مشارکت مردم محقق شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha