رئیس کرمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران شد

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکام جداگانه ای معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران را منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، محمدرضا ظفرقندی که عصر روز شنبه محمدحسین کرمانپور را به عنوان سرپرست روابط عمومی این وزارتخانه منصوب کرده بود، در احکام دیگری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و نیز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران را نیز منصوب کرد.


وزیر بهداشت در حکمی دکتر سید رضا رئیس کرمی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب کرد؛ وی فوق تخصص بیماری‌های روماتولوژی کودکان است.

وی در کارنامه کاری خود ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر را ثبت کرده است.

ظفرقندی در حکم انتصاب رئیس کرمی با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن سیاست های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه، خواستار مشارکت و تکریم همه ذینفعان بخصوص اعضای هیات علمی، کارکنان سلامت و دانشجویان در جهت اعتلای منزلت جامعه دانشگاهی شده است.
 

طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت شد

وزیر بهداشت همچنین در حکمی طاهر موهبتی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم انتصاب وی آمده است: خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقا سلامت جامعه است.

وزیر بهداشت در این حکم بر رعایت ضوابط قانونی و جهات شرعی تاکید و آورده است: با توجه به اهمیت تحقق شعارهای رئیس جمهور در جهت اجرایی شدن سیاست های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان داخل و خارج وزارت اهتمام لازم را در اجرای وظایف محوله به عمل آید.

موهبتی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است و پیشتر به عنوان معاون توسعه بنیاد شهید، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت بهداشت و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران فعالیت داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha