۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۲۷
کد خبر: 85589796
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تقوی: تکلیف صابر کاظمی فردا مشخص می‌شود/ از حق‌الناس دفاع کردیم

تهران- ایرناـ رئیس فدراسیون والیبال گفت: تصمیم درباره صابر، تصمیم خوشایندی برای فدراسیون نبود اما حق الناس بود که باید دفاع می‌کردیم.

به گزارش ایرنا، سید میلاد تقوی در نشست خبری مسئولین فدراسیون والیبال و استان یزد که امشب (شنبه 17 شهریور) در هتل مشیر الممالک شهر یزد برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره صابر کاظمی و پرونده این بازیکن، گفت: سئوال بجایی است و همه این اتفاقاتی که رقم می خورد برای شادی دل مردم است. تمام تلاش برای فارغ شدن مردم از مشکلات است. ورزش و تیم ملی برای مردم است و هیچ چیزی بالاتر از تیم ملی نیست. تصمیم درباره صابر، تصمیم خوشایندی برای فدراسیون نبود اما حق الناس بود که باید دفاع می‌کردیم. چون دوران تصمیم گیری گروه های خاص برای والیبال گذشته است.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که اهداف مردم نسبت به همه اهداف‌ها برتر است، گفت: اما نباید دستاوردهای بازیکنان را فراموش کنیم. قرار نیست که با شعار حرف مرد یکی است، سر از تن کسی جدا کنیم. من شاهد تلاش‌های این بازیکن برای تیم ملی در میادین مختلف بودم. هر چند موظف به دفاع از تیم ملی و حقوق مردم هستیم اما نباید زحمات ملی پوشان در عرصه های مختلف را فراموش کنیم. اگر یادمون برود چه کسی زحمت کشیده است، دیگر شاهد این افتخارات و دستاوردهای بزرگ در والیبال و ورزش ایران نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: درخواستی صابر کاظمی داده است که قسمتی از قراردادش را برای توسعه والیبال مناطق محروم هزینه کند به شرطی که بتواند امسال قرارداد با باشگاهی داشته باشد. در کمیته بازنگری دو نگاه برای کاظمی وجود دارد که اولی تاکید بر این دارد که بازیکن متوجه اشتباه خود شده و این درخواست قابل بررسی است اما گروه دیگر معتقدند که باید سخت گیری ادامه یابد که در آینده همه به حقوق مردم احترام بگذارند.

تقوی تاکید کرد: در مجموع انشاالله تا فردا جلسه آنلاینی برای این موضوع خواهیم داشت تا تصمیم جدید گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha