مدیرعامل باشگاه شهداب یزد: ۵۴۰ صندلی مسابقات والیبال آسیا به بانوان اختصاص دارد

یزد- ایرنا- مدیرعامل باشگاه شهداب یزد با بیان اینکه ۵۴۰ صندلی از مجموع ۶ هزار صندلی مسابقات والیبال آسیا در سالن شاهدیه به بانوان اختصاص دارد گفت: خرید بلیت فقط ۲۴ ساعت قبل از بازی تا تکمیل ظرفیت امکان پذیر است و با خرید بلیت یک روز می‌توان تمام بازی‌های آن روز را تماشا کرد.

" امیر شرافت " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموعه شهید حاج مهدی ( شاهدیه ) به سالن ۶ هزار نفری شهرت دارد اما ظرفیت صندلی‌های آن سه هزار و ۲۰۳ است و ۵۴۰ صندلی به بانوان اختصاص دارد و برای تماشاگران خارجی تدابیری اندیشیده شده است.

وی افزود: عموم علاقه مندان به تماشای مسابقات بیست و ششمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در یزد برای خرید بلیت به سایت https://yazdsport.ir مراجعه و با تکمیل فرم اقدام کنند.

این مسئول بیان کرد: فروش بلیت برای مسابقات روز دوشنبه و سه‌شنبه ۱۹ و ۲۰ شهریورماه در سامانه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سامانه با کد ملی اقدام به تهیه بلیت کنند و از نزدیک با حضور در سالن از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

شرافت به اهمیت برگزاری مسابقات با حضور، حمایت و همراهی تماشاگران اشاره کرد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات معتبر در استان فراهم است و مشکلی نیست و امیدواریم شهداب به مقام قهرمانی برسد.

بیست وششمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور ۱۸۰ بازیکن خارجی از ۱۸ شهریورماه جاری در استان یزد آغاز می‌شود.

در این مسابقات علاوه بر شهداب یزد (میزبان مسابقات) و فولاد سیرجان ایرانیان، تیم‌های اسپورتینگ کلاب (کویت)، گاز الجنوب (عراق)، باودینگ واولی والیبال کلاب (چین)، الریان اسپورت کلاب (قطر)، کَم ایر (افغانستان)، جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی)، پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و تایچونگ وین استریک (چین‌تایپه) حضور دارند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا چند سالی است با توجه به حضور ستارگان والیبال دنیا در باشگاه‌های آسیا کیفیت و اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد و در فصل جاری نیز نایب قهرمان ایران شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha