۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85589943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه‌های آزاد همدان ظرفیت جذب پنج هزار دانشجو را دارند

همدان- ایرنا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی این استان در سال تحصیلی جدید ظرفیت جذب پنج هزار دانشجو در رشته‌های مختلف را دارند.

غلامرضا خاکسار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون ۷۰ رشته مختلف تحصیلی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان فعال است.

وی بیان کرد: این استان دارای چهار واحد دانشگاهی در شهرهای همدان، تویسرکان، ملایر و اسدآباد است ضمن اینکه در شهرهای نهاوند، بهار، کبودرآهنگ، رزن، قروه درجزین و سامن نیز مراکز دانشگاهی داریم.

خاکسار با اشاره به افزودن رشته‌های جدید تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: امسال در مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی در همدان، کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی فیزیولوژی در ملایر، کارشناسی ارشد بهداشت و محیط زیست و کارشناسی گرافیک در واحد همدان پذیرش دانشجو انجام می‌شود.

دانشگاه‌های آزاد همدان ظرفیت جذب پنج هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید را دارند

وی با اشاره به فعالیت ۳۵۰ عضو هیات علمی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی سطح استان همدان گفت: ۲۱۰ عضو از این تعداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان فعالیت دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان یادآور شد: هم اکنون ۱۷ هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان به تحصیل اشتغال دارند.

وی با اشاره به اینکه مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در حال ثبت نام هستند، اظهار کرد: دانشجویان جدید دوره‌های کارشناسی بدون آزمون ثبت نام اولیه را انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha