۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85589985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع برق : ۲۸ روز رکورد مصرف برق در البرز شکسته شد

کرج - ایرنا- مدیرعامل شرکت نیروی توزیع برق استان البرز بابیان اینکه نیاز مصرف روزانه این استان به انرژی برق یک هزارو۸۹۰ مگاوات برآورد شده است ، گفت : تابستان امسال ۲۸ روز فراتر از این میزان انرژی ، برق در البرز مصرف شد که بی سابقه بوده است.

"مسعود خواجه وند" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این درحالی است که تابستان سال گذشته تنها چهار روز از شاخص تعیین شده در استان البرز افزایش مصرف برق داشتیم .

وی ادامه داد: با توجه به گرمای کم سابقه تابستان ۱۴۰۳، شاهد فشار مضاعف بر روی شبکه های برق کشور و استان البرز بودیم اما با مدیریت مصرف برق کمترین مشکل برای بخش خانگی استان به وجود آمد.

خواجه وند گفت : امسال با توجه به اجرای برنامه مدیریت بار انرژی در البرز روزانه ۲۴۰ مگاوات از این طریق مدیریت برق شده است.

مدیرعامل شرکت نیروی برق البرز بیان کرد: بخش های صنعت ۱۸۵ مگاوات ، کشاورزی ۳۲ مگاوات و اداری ۲۷ مگاوات در طول روز مدیریت مصرف برق در البرز دارند.

وی افزود: قطعی برق ادارات البرز به ساعات غیر اداری یعنی پس از ساعت ۱۵ موکول شده تا بتوان در مصرف برق صرفه جویی کرد.

خواجه وند اظهار کرد: اکنون نیز شبکه های برق البرز در وضعیت پایدار قرار دارند و برنامه مدیریت بار انرژی تا پایان روزهای گرم در استان دنبال می شود.

وی گفت : مشترکان پرمصرف برق خانگی ، کشاورزی و صنعتی پس از ۲ مرحله اخطار، برق آنها قطع می شود.

شرکت نیروی توزیع برق البرز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha