۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85589990
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبدکاووس: هفته وحدت نماد هویت مسلمانان است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با تاکید برضرورت برگزاری باشکوه و فراگیر مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله هفته وحدت، گفت: این هفته، نماد هویتی امت اسلام و نیز مردم شیعه و اهل سنت ساکن این شهرستان تقریبی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی روز یکشنبه در جلسه ستاد شئون فرهنگی گنبدکاووس با موضوع هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های ملی و مذهبی باید در همه نقاط شهری و محلات و نیز روستاها برگزار شود.

وی افزود: در برگزاری باشکوه برنامه‌های ملی و مذهبی علاوه بر ظرفیت‌های مردمی می‌توان از توان ادارات و نهادها، اصناف، هیات‌های ورزشی، مساجد، تشکل‌های دانش آموزی و دانشگاهی نیز استفاده کرد.

حجت‌الاسلام ترابی اضافه کرد: برپایی موکب‌هایی پذیرایی در نقاط مختلف شهر، محلات و روستاها و نیز توسط واحدهای صنفی در مناسبت‌های پیش رو بالاخص هفته وحدت به اثرگذاری این ایام کمک زیادی می‌کند.

امام جمعه گنبدکاووس: هفته وحدت نماد هویت مسلمانان است

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس هم در این جلسه با تبریک هفته وحدت گفت: برگزاری مردمی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌ هیات‌های مذهبی و بسیج به غنای فرهنگی مناسبت‌ها و افزایش اعتماد عمومی مردم کمک می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس هم در این جلسه با قدردانی از برگزاری مطلوب آیین‌های عزاداری اربیعن حسینی و دهه پایانی ماه صفر در این شهرستان توسط هیات‌های مذهبی و مشارکت برخی ادارات و نهاده گفت: در هفته وحدت جشنواره فرهنگی «رسول مهر» در ۶ بوستان اصلی شهر گنبدکاووس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌منش افزود: همچنین از تدوین تقویم مناسبت‌های ملی و مذهبی و اجرای برنامه‌های متناسب به آن در گنبدکاووس خبر داد و از ادارات و نهادهای این شهرستان خواست برنامه‌های پیشنهادی خود را به اداره تبلیغات اسلامی ارائه دهند.

حجت الاسلام فاطمی منش اضافه کرد: برگزاری برخی محافل قرآنی و تجلیل از فعالان این عرصه، برپایی آیین دانش آموختگی حافظان قرآنی موسسات قرآنی و همایش یاوران وقف گنبدکاووس هم در هفته وحدت برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم با تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس، گفت: این نهاد انقلابی برای این ایام بالاخص هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه تدوین کرده که برگزار خواهد کرد.

سیدعلی حسینی افزود: برنامه‌های پیش‌بینی شده با مضامین فرهنگی، ورزشی، یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد و عطرافشانی گلزار شهدا خواهد بود.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در سه نقطه شهری و ۱۷۰ روستا در گستره پنج هزار و ۷۲ کیلومتر مربع سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha