۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85589995
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شاداب‌سازی و بهسازی ۲۶۰ مدرسه خوزستان در آستانه آغاز سال تحصیلی

اهواز- ایرنا - مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: یک هزار کلاس درس استان در قالب ۲۶۰ مدرسه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در طرح شهید عجمیان در حال آماده‌سازی برای فصل بازگشایی مدارس هستند.

محمد سعیدی‌پور یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح بهسازی مدارس امسال در ۲۴ منطقه آموزشی استان در حال انجام است و با اجرای این طرح شاهد تحول در امر نوسازی و بهسازی مدارس خواهیم بود.

وی ادامه داد: سال گذشته مرحله نخست طرح شهید عجمیان برای نوسازی مدارس اجرا شد که به دلیل موفقیت و ایجاد تحول در وضعیت فضای آموزشی، مرحله دوم این طرح در حال انجام است.

سعیدی پور اظهار کرد: در این مدت ۱۲۴ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در ۱۷ منطقه آموزشی استان بهسازی و نوسازی شدند و امید است هر سال تعداد مدارس بیشتری در خوزستان شاداب‌سازی شوند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه گروه‌های جهادی و مردمی در اجرای این طرح همکاری می‌کنند افزود: دانش آموزان در کنار آموزش نیاز به فضای شاداب و سالم برای ادامه تحصیل دارند که این شاخص بر آموزش و سطح نمرات دانش آموزان اثر گذار است.

به گزارش ایرنا، پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بر آماده‌سازی مدارس تا پیش از آغاز سال تحصیلی در استان تاکید کرده بود.

در خوزستان پنج هزار مدرسه وجود دارد که یک میلیون و یکصدهزار دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha