۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85590100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه، فرجام قاچاق سوخت در ملایر

۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85590100
جریمه، فرجام قاچاق سوخت در ملایر

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت سه میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان ملایر خبر داد.

مرضیه یونسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ملایر پرونده قاچاق ۶ هزار و ۵۰ لیتر گازوییل به ارزش یک میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

یونسی خاطر نشان کرد: همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق ، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از سه میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی ملایر پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو کامیون تانکردار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

فرجام تلخ برای قاچاق کالا

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه سه میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی کالا در همدان خبر داد.

یونسی گفت: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان به پرونده قاچاق کالا شامل سه هزار و ۶۰۰ عدد ژل رویال، ۵۰۰ بطری نوشیدنی و ۴۷۷ بطری ترشی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی افزود: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک خودرو سواری در محور همدان به قزوین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

ضبط یک دستگاه فلزیاب قاچاق خارجی در کبودرآهنگ

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کبودرآهنگ از محکومیت ۶۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی فلزیاب خارجی خبر داد و گفت: پرونده حمل یک دستگاه فلزیاب خارجی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کبودرآهنگ رسیدگی شد.

محمد فضلعلی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده که فاقد اسناد مثبته گمرکی رافع ظن قاچاق می باشد، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

وی خاطر نشان کرد: با گزارش ماموران یگان امداد نیروی انتظامی پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک خودرو سواری، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha