۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85590150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: گره‌گشایی‌های قابل توجهی در مسایل تعاونی‌های استان انجام شد 

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: طی حدود سه سال گذشته با پیگیری‌های ویژه، گره‌گشایی‌های قابل توجهی در مسایل تعاونی‌های استان انجام شد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز یکشنبه در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان، افزود: یکی از کارهای دولت گره‌گشایی و تسهیلگری است و گره‌گشایی از مشکلات تعاونی ها نیز در این راستا انجام شد.
وی ادامه داد: امروز به واسطه حل مسائل تعاونی ها تعداد مراجعه اعضای تعاونی های مشکل دار و تجمع اعضای آنها در استان نسبت به گذشته خیلی کمتر شده است.
استاندار زنجان بر ضرورت افزایش تولید ناخالص داخلی استان تاکید کرد و گفت: اگر به این سمت حرکت نکنیم و تغییری در راه های تولید ثروت انجام ندهیم با مشکل مواجه خواهیم شد.
افشارچی به ۱۷ همت سرمایه‌گذاری صنعتی در استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این رقم در مقایسه با چند سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
وی به لزوم جمع سرمایه های خرد در چارچوب تعاونی ها تاکید کرد و گفت: آموزش مسائل حقوقی به تعاونی ها بسیار مهم است و جلوی خیلی از مشکلات را می گیرد.
افشارچی گفت: مسأله تامین مالی تعاونی ها هم مهم است و باید به روش های جدید در این حوزه مثل پذیره نویسی از طریق بورس و سایر روش ها هم فکر کرد.
وی با بیان اینکه فعالیت تعاونی، به عدالت نزدیک است، اظهار داشت: باید سهم بخش تعاون در تولید ناخالص داخلی استان مشخص و فعالیت ها در این بخش در این راستا عملیاتی شود.
فیروز معتمدی، مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه ۱۱۴ تعاونی در سامانه نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان ثبت نام کردند، گفت: فرآیند ارزیابی، امتیاز بندی و رتبه بندی این شرکت ها به صورت هوشمند در سامانه انجام شد.
در آیین اختتامیه این جشنواره از هفت تعاونی برتر، چهار تعاونی شایسته تقدیر و ۱۰ تعاونی نمونه استان زنجان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha