۲ تیم هنری از هنرستان‌های بجنورد به المپیاد ملی راه یافتند

بجنورد-ایرنا- معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۲ تیم گرافیک و تئاتر از هنرستان هنرهای زیبا بجنورد به مرحله نهایی نخستین المپیاد ملی آموزش هنر راه یافتند.

مسعود مرواری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: سه تیم در رشته های نقاشی، گرافیک و تئاتر در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر شرکت کردند که پس از ارزیابی اولیه، ۲ تیم گرافیک و تئاتر توانستند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: در رشته گرافیک «حنانه یزدانی»، «مهشید قزلی» و «ساغر بطالبلو» و در رشته تئاتر نیز اثر نمایشی «رسیدن» به کارگردانی «پریا اسفیدانی» و با هنرنمایی «هلیا یزدانی»، «المیرا یزدانی» و «ستایش درودگران» موفق شدند به این مرحله نهایی راه پیدا کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: هنرمندان راه یافته از ۲۷ شهریورماه در این رویداد ملی حضور و به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان ۲۹ این ماه معرفی خواهند شد.

استان خراسان شمالی ۱۸۰ هزار دانش آموز دارد که در بیش از دو هزار آموزشگاه تحصیل می کنند که در مجموع ۱۰ هزار و ۳۴ هنرجو در ۸۹ هنرستان خراسان شمالی در حال تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha