۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85590332
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح آبرسانی با اعتبار هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در یزد آماده بهره برداری است

یزد- ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: ۲ پروژه آبرسانی در شهر یزد با اعتبار مجموع هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی آبفا یزد، "جلال علمدار" افزود: ۲ طرح مخزن فدک و ۴۰ کیلومتر از خط انتقال رینگ شهری یزد با هدف تامین آب پایدار و بهبود افت فشار آب بخشی از شهر یزد آماده بهره برداری است.

وی به نقاط مرتفع شهر یزد که به دلیل اختلاف ارتفاع دچار مشکل افت فشار آب بودند اشاره و اظهار کرد: با بهره برداری از این ۲ پروژه یاد شده ۱۲۰ هزار نفر از جمعیت مناطق بالادست شهر یزد شامل صفائیه، مهر آوران، شهرک طوبی، شهرک اندیشه و همچنین روستاهای بخش مرکزی یزد از بهبود فشار آب بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد حجم مخزن فدک را ۳۰ هزار متر مکعب عنوان کرد و ادامه داد: این مخزن با هزینه یکهزار میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت آبفا در مدت ۳۳ ماه احداث شده است.

وی تصریح کرد: منبع تامین آب مخزن فدک چاه های یزدگرد، آب انتقالی و آب دریا است که با سه کیفیت شیمیایی متفاوت با هم مخلوط شده و در نهایت آب، با کیفیت استاندار و مطلوب در اختیار مشترکین این منطقه قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: رینگ بزرگ شهر یزد شامل ۱۷۰ کیلومتر خط انتقال و آبرسان است که ۴۰ کیلومتر آن با هزینه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا و آماده بهره برداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha