۶۶۸ قلاده سگ بلاصاحب در خرم آباد جمع آوری شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم آباد گفت: ۶۶۸ قلاده سگ بلاصاحب از ابتدای سال جاری تاکنون از مناطق مختلف شهر خرم آباد جمع آوری و به پناهگاه منطقه کمالوند منتقل شده است.

رضا ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی سگ های جمع آوری شده در این پناهگاه توسط یک گروه از دامپزشکی استان عقیم سازی شده و پس از زدن واکسن هاری و پلاک گذاری، مجددا رهاسازی می شوند.

وی هزینه عقیم سازی، واکسن و پلاک گذاری هر قلاده سگ را ۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: مشکلی در تامین غذای مورد نیاز این حیوانات وجود ندارد و در مرکز نگهداری نیز به اندازه کافی فضای لازم وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم آباد یادآور شد: سال گذشته نیز یک هزار و ۲۰۰ قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر جمع آوری و عقیم سازی شد.

ماجدی غذا دادن به سگ های بلاصاحب را توسط برخی افراد جامعه روشی بسیار غلط دانست و عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد حامی حیوانات در بسیاری از مواقع با مقاومت در مقابل تیم های جمع آوری، مانع انتقال این سگ ها به مرکز نگهداری می شوند.

به گفته وی باتوجه به اینکه رها بودن این حیوانات در سطح شهر امنیت و آرامش شهروندان را مختل و نظافت شهر را نیز با مشکل مواجه می کند شهروندان در صورت مشاهده، با شماره تلفن ۱۳۷ مرکز اطلاع رسانی مدیریت پسماند شهرداری تماس حاصل نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha