آب شرب برخی محله‌های شهر کرمانشاه عصر امروز قطع می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - براساس اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، آب شرب مشترکان برخی از محله‌های جنوب شهر کرمانشاه به دلیل انتقال خط شبکه، از ساعت ۲۱ امروز یکشنبه ۱۸ شهریورماه الی ۵ بامداد فردا دوشنبه قطع می‌شود.

در این اطلاعیه که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت؛ آمده است: با توجه به جابجایی خط ۳۰۰ چدن به دلیل ساماندهی پل رودخانه آبشوران واقع در خیابان شهید اشرفی اصفهانی، سه راه برق مجاور مسجد آیت الله بروجردی، محله‌های خیابان شهید اشرفی اصفهانی، پل چوبی، میدان آیت الله کاشانی، دبیر اعظم، خیابان دارایی، قسمت های از خیابان شریعتی، خیابان شورا و پارکینگ شهرداری از ساعت ۲۱:۰۰ روز یکشنبه ۱۸ شهریور ماه تا ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه، با قطعی آب و یا افت فشار مواجه می شوند.

روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب استان کرمانشاه از از مشترکان ساکن در این محله‌ها خواسته است که با صبر و بردباری و مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل این شرکت را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه افزون بر ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

کلانشهر کرمانشاه هشت منطقه شهری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha