۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85590603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: وضعیت پوشش سرویس مدارس خوزستان نگران کننده است

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان از وضعیت پوشش و ساماندهی سرویس مدارس دانش ‌آموزان استان ابراز نگرانی کرد و گفت: نگرانی زیادی از احتمال عدم سرویس‌دهی مناسب و یا تامین‌ نشدن خودرو مورد نیاز سرویس مدارس استان وجود دارد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: مدیر کل آموزش و پرورش استان در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور در خصوص ضعف‌های پوشش سرویس مدارس سامانه سپند و بررسی این موضوع مهم به ویژه برای استان خوزستان با جمعیت بالای دانش‌آموزی تنظیم و ارسال کند.

وی گفت: طبق گفته شهرداری اهواز پنج هزار و ۵۰۰ خودرو توسط شهرداری برای پوشش سرویس مدارس اهواز در نظر گرفته شده که باید به ۲۲ هزار دانش آموز خدمات ارائه دهند.

حسینی محراب با بیان اینکه لازم است ثبت نام در سامانه سپند تمدید شود تاکید کرد: شهرداری متولی تامین سرویس مدارس است و برای جلوگیری از هرگونه کاستی و اختلال در حمل و نقل دانش آموزان باید با جدیت پای کار باشد.

وی افزود: برای شاداب‌سازی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان تمامی دستگاه‌ها پای کار باشند.

تامین سرویس دانش‌آموزی ۶۰۰ مدرسه در اهواز

رییس سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در ادامه این نشست گفت: سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی ۶۰۰ مدرسه در اهواز تامین شده است و ۲۲ هزار نفر در سامانه سپند (سرویس مدرسه) ثبت نام کردند.

امیر صفی خانی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۵۰۰ خودرو برای سرویس مدارس اهواز در نظر گرفته شده گفت: ۲۵ دستگاه ون نیز برای جابه جایی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از تمامی تاکسی‌های اهواز خواسته شده تا در شرکت های سرویس مدارس ثبت نام کنند و برای حمل و نقل دانش آموزان پای کار باشند.

رییس سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه از ابتدای خردادماه برای تامین سرویس مدارس اهواز اقدامات لازم انجام شده تصریح کرد: در سه نوبت سامانه سپند فعال سازی شد و تا ۱۰ شهریورماه دانش آموزان امکان ثبت نام در این سامانه را داشتند.

به گزارش ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز پیش از این از عدم پوشش مناسب سرویس مدارس استان در بستر سامانه سپند ابراز نگرانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha