۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85590664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر فدراسیون هاکی: ایران در جایگاه دوم هاکی داخل سالن جهان قرار دارد

اهواز - ایرنا - دبیر فدراسیون هاکی با اشاره به اینکه تیم‌ هاکی داخل سالن ایران در رتبه دوم جهان قرار دارد گفت: هیچ یک از تیم‌های گروهی ایران چنین جایگاهی را ندارد لذا این مسیر باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش ایرنا احسان اسدی روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات هاکی خوزستان در اهواز اظهار کرد: هاکی در خوزستان، یک‌ ورزش مظلوم به شمار می‌رود که امیدوارم با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در سال‌های آینده خبرهای خوبی از این ورزش بشنویم.

وی با بیان اینکه هاکی جزو ورزش‌های قدیمی و بومی ایران است که بنا به دلایلی نسبت به این رشته، شناخت خوبی وجود ندارد افزود: همچنین این رشته بسیار پرمخاطب با استقبال خوبی در المپیک‌ها همراه است.

دبیر فدراسیون هاکی با بیان اینکه برنامه رییس جدید هیات خوزستان باید به طور کامل اجرایی شود گفت: رسیدگی به امورات شهرستان‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی باید مورد توجه هیات استان باشد.

اسدی گفت: فدراسیون در حد توان قول حمایت می‌دهد اما امیدوارم در خوزستان شاهد حضور بازیکن، مربی و داور در سطح ملی باشیم.

وی به بحث اقتصاد در ورزش اشاره کرد و افزود: در صورت عدم تامین منابع مالی، ۹۵ درصد برنامه های هیات اجرایی نخواهد شد که امیدوارم از طریق تعامل با دستگاه‌ها و شرکت های استان این رشته گسترش یابد.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی به طور سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha