۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۵۱
کد خبر: 85590712
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

همایش ملی اشتغال با هدف ایجاد هم‌افزایی در حوزه کسب و کار جوانان برگزار شد

آستارا - ایرنا - معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: همایش ملی اشتغال و کارآفرینی با هدف ایجاد هم‌افزایی در حوزه کسب و کار جوانان برگزار شد..

فیروز عزت دوست یکشنبه در حاشیه اولین همایش ملی توانمند سازی کارآفرینی و اشتغال در آستارا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این همایش برای اولین بار به میزبانی معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان گیلان در شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور فعالان منتخب حوزه جوانان از ۱۲ استان کشور برگزار شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه این همایش با حضور ۴۰ نفر از فعالان حوزه جوانان از استان‌های البرز، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، گلستان و گیلان کار خود را آغاز کرد، افزود: همایش ملی توانمند سازی کارآفرینی و اشتغال در راستای هم افزایی کسب و کار جوانان طراحی شده است و امیدواریم در مراحل بعدی میزبان این همایش با حضور نمایندگان تمامی استان‌های کشور در استان باشیم.

وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان گیلان بنا دارد از این ظرفیت‌ها در راستای هم افزایی و انتقال تجربیات در حوزه اشتغال و کارآفرینی بین جوانان استان گیلان و سایر استان‌ها بیشتر بهره ببرد تا شاهد رونق کسب و کار در حوزه جوانان در استان باشیم.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha