۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۱
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85590908
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خشم مردم از رژیم صهیونیستی در کشورهای عربی و اسلامی به اوج خود رسیده است

تهران- ایرنا- رسانه عرب زبان رای‌الیوم با اشاره به عملیات ضدصهیونیستی روز یکشنبه یک اردنی، نوشت که خشم مردم در کشورهای عربی و اسلامی به اوج خود رسیده و روزی فوران خواهد کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رای الیوم، پس از عملیات گذرگاه الکرامه که طی آن یک راننده اردنی شجاع سه صهیونیست را در این گذرگاه در شرق کرانه باختری از پا در آورد، خشم مردم در کشورهای عربی و اسلامی به اوج خود رسیده و روزی که برخی آن را دور و برخی دیگر نزدیک می‌دانند، خود را نشان خواهد داد. عملیات شهادت طلبانه «ماهر الجازی» سبب شد که نتانیاهو بگوید که امروز روز سختی است.

«یحیی القزاز» تحلیلگر سیاسی درباره این عملیات گفت: به هر اندازه که تجاوزهای وحشیانه علیه فلسطینیان تشدید شود، به همان اندازه نفرت مردم در کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی افزایش می یابد و آنها به دنبال شیوه هایی خواهند بود و راهی پیدا خواهند کرد تا دشمن را از پا در آورند.

وی تاکید کرد: ملت های عرب نمرده و نخواهند مرد و روزی در این باره واکنش نشان خواهند داد.

وزارت کشور اردن روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تحقیقات اولیه در مورد حادثه تیراندازی در پل ملک حسین نشان می‌دهد که عامل این حادثه یک شهروند اردنی به نام «ماهر الجازی» است.

وی راننده یک وسیله نقلیه باری بود که کالاهای تجاری را از اردن به کرانه باختری حمل می‌کرد. این حادثه یک اقدام فردی و خودجوش بود.

طبق اعلام این وزارتخانه، هماهنگی میان مقامات ذیربط برای تحویل گرفتن پیکر مجری عملیات در حال انجام است تا در اردن دفن شود.

این بیانیه پس از آن صادر شد که رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عملیات ضدصهیونیستی در منطقه گذرگاه الکرامه (النبی) در مرز کرانه باختری و اردن رخ داده و در جریان آن، سه صهیونیست کشته شدند.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی نیز تایید کرد که این سه صهیونیست در جریان تیراندازی در این گذرگاه کشته شدند.

به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha