وزش باد همراه با گرد و غبار خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد همراه با گرد و غبار نواحی شرقی و جنوبی استان را در ساعات بعدازظهر امروز، دوشنبه فرا می‌گیرد.

آذر رضایی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین احتمال انتقال ذرات گرد و غبار از این مناطق به ویژه در نواحی مرکزی استان خراسان رضوی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: امروز با توجه به گسترش جریانات پایدار در تراز میانی جو، انتظار می‌رود وضعیت جوی استان در غالب نقاط پایدار باشد و آسمان در اکثر نقاط استان، صاف و آفتابی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کماکان روند کاهش دمای هوا در استان خراسان رضوی نیز تا صبح چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد اما از ساعات بعدازظهر همان روز روند افزایش دمای هوا آغاز خواهد شد که این افزایش با شیب بسیار کندی صورت خواهد گرفت و هوای گرم تا پایان هفته جاری در استان ماندگار خواهد بود.

وی با بیان این که هم اینک دمای شهر مشهد۲۱ درجه است، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۳ تا ۲۸ درجه در نوسان بوده که بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۲۷ و کمینه دمای هوای آن به ۱۲ درجه می‌رسد.

رضایی‌پور افزود: قوچان با کمینه دمای هوای هفت درجه و شهرستان‌ بردسکن با بیشینه دمای هوای ۳۴ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ تایباد با ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha