۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85591030
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عاملان حمله به پسرجوان در"باغ فیض" اسلامشهر دستگیر شدند

اسلامشهر -ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری عاملان حمله به پسرجوان در"باغ فیض" اسلامشهر خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"محمدرضا علیزاده" روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو انتشار کلیپی در یکی از کانال های خبری محلی پیرامون ضرب و شتم پسرجوانی توسط چند نفر در "باغ فیض" شهرستان اسلامشهر، ضمن هماهنگی قضایی تیم ویژه ای از پلیس امنیت عمومی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به سرنخ های هم رسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی،هویت پنج ضارب متواری در شهرستان اسلامشهر مورد شناسایی قرار گرفته و شب گذشته در عملیاتی ویژه و با هماهنگی مرجع قضایی، هر پنج نفر دستگیر شدند و یک قبضه سلاح سرد نیز از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در اعترافات خود علت نزاع را مشاجره لفظی با یکی از کسبه و مزاحمت برای آنها اعلام کردند که با شکایت شاکی و تشکیل پرونده، متهمان که در محدوده سنی ۱۸ تا ۲۳ سال هستند جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و کسانی که بخواهند لطمه ای به آن وارد کنند برابر قانون و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha