۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85591155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد آغاز شد

۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85591155
طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد آغاز شد

یزد- ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در استان خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل صمت یزد، "محمدکاظم صادقیان"افزود: این طرح با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح که با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت بر ورود و عرضه لوازم التحریر و نوشت افزار قاچاق با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های نظارتی انجام میشود ، از همه مراکز توزیع از جمله فروشگاه‌های عرضه کننده انواع لوازم التحریر، لباس، کیف و کفش و غیره بازرسی انجام می‌شود و در صورت وجود تخلف احتمالی برخورد لازم صورت می‌گیرد.

صادقیان ادامه داد: نظارت بر واحدهای تولیدی و عرضه کنندگان روپوش مدارس نیز پیش از این در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و طی هماهنگی و برنامه ریزی لازم، انجام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاهای ذیربط صورت گرفته و اقدامات مقتضی بعمل آمده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند علاوه بر مراجعه به اداره کل صنعت معدن و تجارت استان و یا شماره گیری تلفن ۱۲۴ ، شکایات و گزارش‌های خود را اعلام و یا از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴.ir ثبت نمایند تا پس از بررسی، نتایج به اطلاع آنان برسد.

در سال تحصیلی گذشته ۲۷۰ هزار دانش آموز راهی کلاس درس شدند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha