اقدام جنجالی پرسپولیس برای جذب هافبک اسبق استقلال؛ فسخ یک‌طرفه قرارداد اسدبیگی!

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید به دنبال فسخ یک طرفه قرارداد سینا اسدبیگی است.

به گزارش ایرنا، اواخر هفته گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه، سعید مهری هافبک ۲۶ ساله و سابق استقلال مورد توجه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قرار گرفته است. حتی اعلام شد باشگاه پرسپولیس در آستانه توافق با این بازیکن است که این موضوع با واکنش منفی هواداران پرسپولیس همراه شد.

با توجه به وضعیت فهرست بزرگسالان سرخ‌پوشان و همچنین بازگشت میلاد سرلک، پرسپولیس برای جذب مهری باید یکی از بازیکنان خود را از لیست خارج می‌کرد. از همین رو اعلام شد سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان، سینا اسدبیگی هافبک ۲۷ ساله خود را در لیست مازاد قرار داده و اعتقادی به این بازیکن ندارد.

اسدبیگی پس از اینکه در صفحه شخصی خود اعلام کرد قصد جدایی ندارد، در حاشیه‌ تمرینات پرسپولیس در این خصوص با گاریدو گفت‌وگو داشت که این مربی اعلام کرد وی را برای این فصل می‌خواهد و قرار گرفتن اسدبیگی از طرف او در لیست مازاد سرخ‌پوشان صحت ندارد.

اسدبیگی در روزهای ابتدایی هفته جاری در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص آینده خود دیدار و گفت‌وگو کند. حالا پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه با اسدبیگی بر سر جدایی به توافق نرسیده است به دنبال آن است تا قرارداد هافبک ۲۷ ساله خود را به صورت یک طرفه فسخ کرده تا لیست سرخ‌پوشان را برای جذب بازیکن جدید خالی کند.

با توجه به اینکه اسدبیگی با سرخ‌پوشان قرارداد دارد باید منتظر ماند و دید واکنش این بازیکن نسبت به این موضوع چه خواهد بود.

گفتنی است روز گذشته در جریان بازی دوستانه تیم فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران به اسدبیگی اجازه بازی داده نشد و وی به تمرینات اختصاصی پرداخت.

نکته قابل توجه دیگر در این اتفاق این است که اگر مخالفت گاریدو با جدایی اسدبیگی درست باشد چه نفراتی برای ترکیب پرسپولیس تصمیم می گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha