بولی: لیگ ایران جزو قوی‌ترین لیگ‌های آسیا است/ شجاع، آزمون و طارمی را می‌شناسم

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال خیبر خرم‌‎آباد گفت: رسانه‌های خارجی در خصوص لیگ ایران حرف‌های زیادی نمی‌زنند و طور دیگری لیگ ایران را به همه معرفی می‌کنند اما من فکر می‌کنم لیگ برتر ایران جزو قوی‌ترین لیگ‌های فوتبال در آسیا است.

کوین بولی بازیکن خیبر خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص برد در هفته سوم مقابل ذوب‌آهن و گل‌زنی برابر این تیم، اظهار داشت:‌ ما مقابل ذوب‌آهن اصفهان فقط برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین شدیم ولی متاسفانه نتوانستیم در خانه و مقابل هواداران پورشورمان برنده بازی شویم. ما وقتی که در دقیقه ۴۲ گل خوردیم تمرکز کافی روی بازی نداشتیم ولی با صحبت‌های سرمربی‌مان توانستیم به خودمان بیایم و گل تساوی را بزنیم. از اینکه توانستم برای تیمم مفید باشم خوشحالم و امیدوارم در ادامه راه بتوانم دل هوادران خیبر خرم‌آباد را شاد کنم.

وی افزود: از این ۳ هفته‌ای که از لیگ بیست‌وچهارم گذشته است تجربه‌های زیادی به دست آورده‌ایم و من شک ندارم این تجربه‌ها می‌تواند در ادامه‌ راه به ما کمک کند.

بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مورد سطح کیفی لیگ برتر ایران، گفت: خوشبختانه از وقتی که لیگ را با خیبر خرم‌آباد شروع کردم کیفیت فوتبال ایران بسیار بالا دیده‌ام و بازیکنان خیلی خوبی در لیگ برتر فعالیت می‌کنند. متاسفانه برای من جای سوال است که رسانه‌های خارجی در خصوص لیگ ایران حرف‌های زیادی نمی‌زنند و طور دیگری لیگ ایران را به همه معرفی می‌کنند. من اما از وقتی که حضور دارم فکر می‌کنم لیگ برتر ایران جزو قوی‌ترین لیگ‌های فوتبال در آسیا است.

بولی درباره فضای فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: وقتی که ما بازیکنان وارد زمین می‌شویم هواداران به طور عجیبی تیم را تشویق می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود بازیکنان با روحیه قوی به فکر بردن باشند. من از وقتی که وارد لیگ ایران شدم فهمیده‌ام مردم به شدت عاشق فوتبال هستند و به نظر من فضای فوتبال ایران طوری است که بازیکن را وادار می‌کند که برای شادی هواداران هر کاری را انجام دهد. من باز هم می‌گویم خیلی خوشحال هستم که در بازی با ذوب‌آهن توانستم به تیم کمک کنم و باعث خوشحالی هواداران شوم.

بولی: لیگ ایران جزو قوی‌ترین لیگ‌های آسیا است/ شجاع، آزمون و طارمی را می‌شناسم

وی در رابطه با شناخت از لیگ برتر ایران، تصریح کرد: من قبل از ورود به لیگ ایران فقط از تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و استقلال شناخت داشتم، چون این تیم‌ها در آسیا بازی کردند.

بازیکن خیبر خرم‌آباد در مورد اینکه از کدام بازیکن ایرانی معروف شناخت داشتید، اظهار کرد: من از مهدی طارمی و سردار آزمون شناخت کافی دارم، چون آنها در اروپا افتخارات زیادی به دست آورده‌اند. شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم ملی ایران هم از زمان حضور در لیگ ستارگان قطر می‌شناسم؛ چون زمانی همبازی برادرم در این تیم بود و از سامان قدوس هم به خاطر حضور در لیگ فرانسه شناخت دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha