خیران جمعیت حیدر تهران زمینه آزادی ۲۸ زندانی در اردبیل را فراهم کردند

اردبیل - ایرنا - مدیر ستاد مردمی دیه استان اردبیل گفت: خیران "جمعیت حیدر تهران" با اهدای پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۲۸ زندانی جرایم غیرعمد و مالی را فراهم کردند.

کریم الله محبوبی اُناری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مبلغ محکومیت این ۲۸ زندانی بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال بود که پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با مشارکت هواداران محسن چاووشی از طریق صفحه اجتماعی این هنرمند مردمی و متعهد جمع‌آوری شد.

وی حمایت‌های مادی و معنوی این هنرمند را شایسته قدردانی دانست و گفت: باقیمانده بدهی زندانیان با ارائه اعسار دادگستری، کمک ستاد دیه استان و کشور، تسهیلات بانکی، گذشت شاکیان و آورده مددجویان تامین و پرداخت شد.

مدیر ستاد مردمی دیه استان اردبیل ادامه داد: طی پنج سال گذشته با کمک خیران "جمعیت حیدر" در هشت مرحله ۱۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های اردبیل آزاد شدند.

محبوبی از خیران خواست کمک‌های خود را برای رهایی زندانیان غیرعمد از زندان به شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان اردبیل واریز کنند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غربی ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha