نرخ‌های جدید انواع نان در تهران اعلام شد

تهران- ایرنا- رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران از اعلام نرخ‌های جدید انواع پخت نان در تهران خبر داد و گفت: با موافقت وزارت کشور، تغییرات قیمت در کارتخوان‌های عرضه نان اعمال شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، فاطمه نظری با اشاره به تغییر قیمت نان در تهران افزود: قیمت نان سنگک ساده از ۳ به ۵ هزار تومان، نان بربری ساده با آرد نوع (یک)، از یک هزار و ۸۰۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و بربری ساده با آرد نوع (دو) از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران اظهار داشت: همچنین قیمت نان لواش با آرد نوع یک از ۵۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان و لواش نوع دو نیز از ۶۵۰ به ۹۰۰ تومان تغییر یافت.

وی تصریح کرد: قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک، از ۹۰۰ تومان به یک هزار و ۲۶۰ تومان و تافتون با آرد نوع دو از یک هزار و ۲۰۰ به یک هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

به گفته نظری، همچنین قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک از ۷۰۰ به ۸۵۰ تومان و با آرد نوع دو از یک هزار تومان به یک هزار و ۲۰۰ تومان تغییر یافت.

وی با اشاره به اینکه شکل عرضه نان کنجدی در نانوایی‌ها تغییر یافته است، گفت: بر اساس این ابلاغیه، از این پس گزینه کنجد به کارتخوان‌های هوشمند عرضه نان اضافه شد؛ بنابراین مشتریان می‌توانند در این قسمت به ازای هر نان بین ۱۰ تا ۳۰ گرم کنجد خریداری کنند.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران تاکید کرد: قیمت هر واحد ۱۰ گرمی کنجد ۱۵۰۰ تومان تعیین شده که نانوایان می‌توانند از این کنجد در پخت نان مشتریان استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha