۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85591347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ روستای تویسرکان آبرسانی شدند

۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶
کد خبر: 85591347
۲ روستای تویسرکان آبرسانی شدند

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بهره‌برداری پروژه آبرسانی به روستاهای باباپیرعلی و فریازان در شهرستان تویسرکان خبر داد.

فرهاد بختیاری‌فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲ کیلومتر خط انتقال و ۱۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در روستای بابا پیرعلی برای آبرسانی به این روستا اجرا شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به این روستا هزینه شده و ۶۰۶ نفر از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

بختیاری فر در رابطه با پروژه آبرسانی به روستای فریازان، عنوان کرد: ۱۸ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در این روستا انجام شده تا آب شرب پایدار و سالم در اختیار جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری روستای فریازان، قرار بگیرد.

به گفته وی برای اجرای آبرسانی به روستای فریازان ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آبرسانی به این ۲ روستا در قالب پروژه‌های جهاد آبرسانی انجام شده، عنوان کرد: آبرسانی به روستاها همواره در دستور کار ما قرار دارد و پروژه های جهاد آبرسانی استان با پیشرفت فیزیکی ۸۸ درصدی، درحال انجام هستند.

استان همدان یک هزار و ۷۲ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارد که از این تعداد حدود ۸۳۰ روستا از خدمات آبفا بهره مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha