۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85591380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل تیراندازی در خرم آباد دستگیر شد

۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵
کد خبر: 85591380
عامل تیراندازی در خرم آباد دستگیر شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: عامل تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم آباد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم آباد، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی خرم آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد ضمن اشاره به اینکه متهم علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد گفت: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

توقیف محموله ۲۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف محموله ۲۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در شهرستان الیگودرز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار یحیی الهی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور " اصفهان – الیگودرز" به یک دستگاه کامیون باری مظنون و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک نفر و تحویل مراجع ذیصلاح خبر داد و گفت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha