کشف ۵۰۰ میلیاردریال کالای قاچاق در غرب تهران

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۵۰۰ میلیاردریال کالای قاچاق در یک انبار شهریار خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پایش و رصد انبار ها و سوله های شهرستان های غرب استان تهران، اطلاعاتی از نگهداری کالای قاچاق در سطح وسیع در یک انباری بدست آورده و بررسی آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با شناسائی انبار بزرگ کالای قاچاق در جاده آدران به شهریار، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از پنج سوله انواع ابزار آلات برقی صنعتی و خانگی خارجی از قبیل دریل، سنگ فرز به تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه کشف شد که با توجه به عدم ارائه اسناد گمرکی، برابر هماهنگی قضایی، کلیه کالاها در محل توقیف شد.

این مسئول با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان، ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به عدم ارائه شناسه انبار، و نبود تقارن زمانی بین زمان ورود کالا و کشف کالا، استفاده از کارت بازرگانی دیگران و احتمال فرار مالیاتی، پرونده پس از انجام تحقیقات به همراه مالک کالاها جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

عاملان نزاع و درگیری شاهدشهر دستگیر شدند

جانشین ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: چهار اوباش شاهدشهر که در ۲۶ اسفندماه سال گذشته به علت درگیری با کسبه متواری شده بودند، با پیگیری های ویژه ماموران انتظامی دستگیر شدند.

سردار مهدی کرمی افزود: در این درگیری ابتدا راکبین یک دستگاه موتورسیکلت در مقابل یک واحد صنفی به دلیل چالش ایجاد شده شروع به فحاشی کرده و پس از اعتراض و مقابله تعدادی از کسبه موقعیت را ترک، در ادامه پس از هماهنگی با ۲ نفر از اراذل منطقه با در دست داشتن سلاح سرد به سمت کسبه هجوم آورده و ضمن تخریب وسایل یک واحد صنفی ، چهار نفر را زخمی کرده که یکی از شاکیان از ناحیه انگشت دچار قطع عضو می شود.

وی اضافه کرد: متهمان که پس از ارتکاب ضرب و جرح از شهرستان شهریار به استانهای دیگر متواری شده بودند با اقدامات فنی و پلیسی در شهریورماه سال جاری در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha