۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85591422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ اثر به سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان راه یافتند

رشت - ایرنا- دبیر سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با بیان اینکه آثار منتخب راه یافته به سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شده است،گفت:هشت اثر پذیرفته شده در بخش‌های کودک، ۱۵ اثر مسابقه اصلی و هشت اثر بخش استانی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، رضا زنده دل شهردار لاهیجان روز دوشنبه اظهار کرد: در بخش کودک (شهر پویا - زمین سبز) این جشنواره هیئت انتخاب متشکل از مهدی حاجیان، منیژه واحد قاضیانی و پوریا کریمی از بین آثار رسیده هشت اثر را به عنوان آثار نهایی معرفی کردند.

وی گفت: امروز درختی خواهم شد به کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین شهر، ببینم سطل شما چطوریه؟ به کارگردانی نرگس فرضی از رشت، ترنج و درخت آرزوها به کارگردانی سعید الله یاری از اصفهان، تصمیم مبارک ( مشروط ) به کارگردانی مسعود کردی از بروجرد، خاله سوسکه مهربون به کارگردانی لیلا بیگوند از تهران، غولکهای نازنین به کارگردانی موسی هدایتی از قروه، مبارک و سفر جادویی به کارگردانی دلارام بیگی از آستانه اشرفیه، محله فرهنگ به کارگردانی علی بیداوسی از لاهیجان آثاری هستند که از بین ۲۹ اثر ارسالی به این جشنواره انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: از بین ۱۰۷ اثر رسیده به بخش مسابقه اصلی (شهر ما–آسمان آبی) نیز هیئت انتخاب متشکل از کاوه مهدوی، کژال راست بین و دلارام ترکی ۱۵ اثر را به عنوان آثار نهایی معرفی کردند. بالاخره این زندگی مال کیه؟ به کارگردانی آرش رضایی از ماهشهر، ببخشید بیدارتون کردم به کارگردانی حامد نصیری از خمینی شهر، بمانی به کارگردانی سعید حسین پور از ملایر، پاییز گیلان به کارگردانی احمد نیک قلب از لاهیجان، پیوند مغز و قلب به کارگردانی زینب خانزاده از رشت،‌ ثروت آفرین به کارگردانی مهدی پازوکی از تهران، چند قصه به کارگردانی امیر امینی از لاهیجان و چوکومونگو به کارگردانی مالک آبسالان از دهلران برخی از آثار پذیرفته شده هستند.

زنده دل ادامه داد: دغدغه به کارگردانی بهمن تقی پور و مجید اقبالی از اهواز، ۲ مجهولی به کارگردانی حسنا قبادی از تهران، زنگ آخر به کارگردانی مصطفی بوعذار از اهواز ،کار بی کار به کارگردانی میلاد حسین زاده از آستانه اشرفیه، کتابخانه شهر من به کارگردانی امید روحی از زاهدان، کیمیا به کارگردانی فاطمه پارسافراز اندیمشک و مسافر غزه به کارگردانی بختیار احمدپور از بانه نیز به بخش مسابقه اصلی راه یافتند.

دبیر سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از حضور هشت اثر در بخش استانی این جشنواره نیز خبر داد و افزود: هیاتی متشکل از محمد پورجعفری ، محمد جعفری لفوت و پوریا کریمی، عروسی لیلا به کارگردانی طوبی رحمان نیا از رشت، سیانون به کارگردانی احمد امیری امام از املش، حسن تی شی به کارگردانی مرتضی زحمتکش از رشت، قالی به کارگردانی آرزو علی پور از رودسر، مشاغل کاذب به کارگردانی جلال ندیمی از کیاشهر، طربنامه به کارگردانی شهریار صادق حسنی از لاهیجان، بروکراسی به کارگردانی پوریا رهبریان از سیاهکل و لاجون قشنگه ( مهمان ) به کارگردانی بهزاد پورحیدری از کلاچای را از بین ۲۳ اثر راه یافته به این بخش انتخاب کردند.

سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ شهریور۱۴۰۳در هفت نقطه از شهر برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha