۱۳۷ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان در کهگیلویه وبویراحمد توزیع شد

یاسوج - ایرنا - امروز دوشنبه نوزدهم شهریور ماه در آیینی با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی،فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳۷ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد. مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان در این آیین گفت:به همت قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه فتح و به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی سرداران، امیران و ۲هزار شهید ، این تعداد کولر گازی برای توزیع بین نیازمندان در مناطق گرمسیری به کمیته امداد استان تحویل داده شد.

سرهنگ حسن رضایی افزود: این تجهیزات سرمایشی با صرف ۵۶ میلیارد ریال اعتبار خریداری شده است.

وی اضافه کرد: همچنین به همین مناسبت ۲هزار سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

کنگره شهدا با رویکردی هنری و خلاقانه

همچنین سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دومین کنگره ملی ۲هزار شهیداستان کهگیلویه و بویراحمد در سطح فاخری و با استقبال گسترده مردم و خانواده شهدای استان برگزار شد.

سردار علی محمد نائینی اظهار داشت: برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با این کیفیت یک کار خلاقانه است که برای آماده سازی زیرساخت ها و اجرای این رویداد مهم فرهنگی تلاش های زیادی صورت گرفت.

وی بیان کرد: برگزاری کنگره ها در استان های مختلف کشور به یک پدیده موثر و یکی رویداد فرهنگی تاثیر گذار تبدیل شده است.

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: دومین کنگره ملی سرداران، امیران و ۲هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد از جهت ابتکار، خلاقیت، نوآوری و میزان تولید آثار صوتی، تصویری و مکتوب و نحوه اجرا بسیار فاخر و در تراز ملی برگزار شد.

آیین اختتامیه دومین کنگره ملی شهدای استان ۱۷ تا ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ در دهکده دفاع مقدس یاسوج در حال برگزاری است که امشب با برگزاری اجلاسیه سرداران و یکهزار و ۵۲۱ شهید والا مقام تیپ سرافراز ۴۸ فتح خاتمه می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha