ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات غرب استان تهران راه اندازی شد

شهریار - ایرنا - آیین راه اندازی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات غرب استان تهران با حضور معاون سیاسی استاندار تهران و فرمانداران غرب استان تهران در شهریار برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آیین راه اندازی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات غرب استان تهران رو دوشنبه باحضور سید عباس جوهری معاون سیاسی استاندار تهران ، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار ،حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا فتاحی رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران، نامجو جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات مرکز، اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان تهران، جمعی از فرمانداران غرب استان تهران، جمعی از امامان جمعه غرب استان تهران، شهرداران و جمعی از مسئولین شهرستان شهریار برگزار گردید.

علیرضا فاتحی نژاد در این آیین اظهار داشت:مردم همیشه در صحنه شهریار صحنه های بسیار زیبایی از اخلاص و دلدادگی به اهل بیت عصمت و طهارت نشان دادند.

وی افزود: به واسطه تلاش و همت متولیان امر در شهرستان امروز شاهد راه اندازی ستاد توسعه وبازسازی عتبات عالیات غرب استان تهران با ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار و تامین تجهیزات بودیم و همچنین راه اندازی ۱۰۰ ستاد فرعی عتبات در هیات مذهبی، مساجد و ادارت با ۲۰۰ رابط فعال را در دستور کار داریم.

فرماندار شهریار در ادامه بیان داشت: جمع آوری هدایا و نذورات مردم در سطح شهرستان در ۶ماهه دوم سال ۱۴۰۲ و ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۳ حدود ۵ میلیارد تومان بوده که به حساب ستاد توسعه عتبات استان تهران واریز شد.

فاتحی‌نژاد با بیان اینکه در ایام اربعین مساعدت های لازم را به ستاد اربعین استان تهران و مواکب شهرستان در زمینه اسکان و تغذیه زائرین در مرز مهران و مسیر نجف تا کربلا را داشتیم خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به آستان اهل بیت در کربلای معلی از جمله افتخارات ایرانیان است و امروز این توفیق برای ما حاصل شده و به واسطه این خدمت گذاری مزد صالحان و باقیات خود را خواهیم گرفت.

گلباران مزار شهدای رضی آباد بالا با حضور معاون استاندار تهران

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات غرب استان تهران راه اندازی شد

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با حضور در گلزار شهدای روستای رضی آباد بالا از توابع بخش مرکزی شهرستان شهریار، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در این مراسم که فاتحی‌نژاد فرماندار، معاونین فرماندار، بخشداران مرکزی و جوقین و جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و مسئولین نظامی انتظامی نیز حضور داشتند، حاضرین ضمن غبارروبی و گلباران مزار شهدا و قرائت فاتحه، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

افتتاح پارک دانش در روستای رضی‌آباد بالا با حضور معاون استاندار تهران

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات غرب استان تهران راه اندازی شد

پارک دانش روستای رضی آباد بالا از توابع بخش مرکزی شهرستان شهریار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این بوستان با هدف ارتقای کیفیت زندگی اهالی روستا و ایجاد فضایی مناسب برای تفریح و ورزش نوجوانان، جوانان و خانواده ها با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع توسط بخشداری مرکزی و دهیاری رضی آباد بالا احداث گردیده که شامل امکانات متنوعی از جمله زمین بازی کودکان، فضای سبز، پیست دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی می باشد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای رضی آباد بالا با حضور معاون استاندار تهران

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات غرب استان تهران راه اندازی شد

زمین چمن مصنوعی روستای رضی آباد بالا از توابع بخش مرکزی شهرستان شهریار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پروژه زمین‌ چمن مصنوعی روستای رضی آباد بالا در راستای توسعه اماکن و فضاهای ورزشی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال احداث و امروز با حضور معاون استاندار تهران به بهره برداری رسید.


ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات غرب استان تهران راه اندازی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha