استاندار فارس: مخالف الحاق روستاهای اطراف شیراز به این کلانشهر هستم

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: در عین اینکه با تبدیل روستاهای اطراف شیراز با شهر موافق هستم اما با الحاق این روستاها به شهر شیراز مخالفم.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت روستاهای منفصل از شهر شیراز افزود: تا زمانی که به روستاها و شهرهای کوچک توجه کافی نداشته باشیم، مهاجرت از روستاها تداوم خواهد داشت و مهاجرت معکوس نیز به درستی شکل نخواهد گرفت.

او ادامه داد: شهر شیراز بیش از این قابلیت گسترش و ارائه خدمات شهری را ندارد پس شایسته است بودجه‌ای برای ماندگاری مردم در روستاها تدوین شود تا با فراهم سازی زندگی مناسب تر در روستاها، از مهاجرت به شهر شیراز و حاشیه نشینی خانواده‌ها کاسته و جلوگیری شود.


استاندار فارس، با اشاره به ناهنجاری‌های اجتماعی موجود در برخی نقاط شهرستان شیراز ادامه داد: هرکجا گروه‌های مردمی وارد میدان شدند مسائلی مانند اعتیاد و ناهنجاری‌های اجتماعی بطور شایسته حل شد.

ایمانیه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت گروه های مردمی به معنای بی توجهی نیروهای انتظامی و امنیتی نسبت به وظایف خودشان در قبال این مسائل نیست بلکه در کنار آنها نقش گروه‌های مردمی نتایج کار را موثرتر و ماندگارتر می‌کند.

در مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز باید پیشگیرانه عمل کرد
وی، با اشاره به معضل ساخت و سازهای غیر مجاز در برخی نقاط کلانشهر شیراز گفت: برای مقابله با این معضل از رده پایین تا رده‌های بالای مدیریتی همه مسئول هستند و لذا از فرماندار شیراز خواسته‌ام نقش همه مسئولان را در این زمینه مشخص کند چرا که در این مساله باید پیشگیرانه عمل کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha