۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85591713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کیفیت نان در تایباد خراسان رضوی قابل قبول نیست

تایباد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: یکی از بهترین گندم‌های استان خراسان رضوی در این شهرستان تولید و به تنها کارخانه آرد تایباد ارسال می شود، ولی نان بی کیفیت نصیب مردم این خطه مرزی می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت صدیقی روز دوشنبه در نشست «شورای حفظ حقوق بیت المال» تایباد افزود: پایین بودن کیفیت نان در این شهرستان موضوع تازه‌ای نیست و این موضوع گلایه‌های شهروندان این منطقه را به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه تایباد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گندم استان خراسان رضوی است، اظهار کرد: همه دستگاههای متولی باید در راستای برخورد با نانوایی‌هایی که نان بی‌کیفیت تولید می کنند و آن را در اختیار مردم قرار می دهند، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد بیان کرد: آب و نان با زندگی روزمره مردم گره خورده است، تخلفات این بخش به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به گزارش کمبود نان در برخی از روستاهای شهرستان تایباد ادامه داد: درصورت بازدید و احراز تخلف، در این زمینه با نانوایی‌های متخلف برخورد خواهد شد.

کیفیت نان در تایباد خراسان رضوی قابل قبول نیست

صدیقی گفت: کارگروه آرد و نان تایباد باید بازدیدهای میدانی خود را افزایش دهد و در این ارتباط سازوکار مناسب برای ارتقای کیفیت نان در سطح شهرستان از سوی نهادهای متولی گرفته شود.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد افزون بر ۱۲۰ نانوایی شهری و روستایی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha